Goeree Overflakkee

Start van het nieuwe jaar !

Zaterdag 10 januari 2026 zijn we het nieuwe jaar van start gegaan in Rockanje. Wandelen in het natuurgebied en lunchen in Restaurant "de Meidoorn"

 

Wat een heerlijke start van het nieuwe jaar! Ondanks de droge kou en af en toe nog een dun laagje sneeuw was het perfect wandelweer in het prachtige natuurgebied rond de Tenellaplas.

Om 11.00 uur verzamelden de wandelliefhebbers zich bij het bezoekerscentrum, klaar voor een frisse Nieuwjaars wandeling.

Met rode wangen en een flinke dosis frisse energie genoten we van een fijne tocht door het gebied. Na afloop was het extra prettig om binnen op te warmen bij Restaurant De Meidoorn.

Daar schoven nog een aantal leden aan die speciaal voor de lunch waren gekomen. Aan tafel ontstonden er mooie gesprekken en genoten we van een heerlijke maaltijd.

Samen wandelen, samen eten, samen bijpraten — een mooier begin van het nieuwe jaar hadden we ons niet kunnen wensen.

 

Op naar nog veel meer mooie momenten met elkaar!