Wat was het een gezellige kerstworkshop!!
Met takken en prachtig wintergroen – dat door de organisatie uit vele tuinen werd verzameld – gingen we enthousiast aan de slag. Dat leverde uiteindelijk een schitterende voorraad materialen op, waarmee de mooiste en meest creatieve kerstkransen werden gemaakt. Geen enkele krans was hetzelfde, en juist dat maakte het zo bijzonder.
Terwijl er fanatiek werd geknutseld, hadden een aantal dames zich in de keuken uitgesloofd om heerlijke zoete lekkernijen te bakken. De versgebakken traktaties en chocolade zorgde meteen voor extra kerstsfeer. Onder het genot van al dat lekkers, een kopje koffie of thee en veel gelach,vloog de middag voorbij.
Kortom: een geweldige middag vol creativiteit, inzet en vooral veel gezelligheid!
Een groot compliment voor de toppers van de organisatie, die niet alleen alles tot in de puntjes hebben geregeld, maar zelfs de bomen in zijn geklommen om het mooiste groen te verzamelen. Ook een warme dankjewel voor onze geweldige keukenprinsessen, die ons hebben verwend met de heerlijkste zoete lekkernijen. Jullie baksels maakten de middag nóg gezelliger!
En natuurlijk dank aan alle aanwezigen — zonder jullie gezelligheid, creativiteit en lach was het nooit zo’n geslaagde workshop geworden. Samen hebben we er iets heel moois van gemaakt!